Performance Marketing που Οδηγεί σε Αποτελέσματα.
Τα Βραβεία μας.
Είμαστε χαρούμενοι που παρουσιάζουμε τις διακρίσεις και τα βραβεία που έχουμε κερδίσει. Από κλαδικά βραβεία μέχρι επαίνους πελατών, η αφοσίωσή μας στην παροχή υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας δεν έχει περάσει απαρατήρητη.
Βραβεία PEAK 2022
Η AdOps ανέπτυξε ένα μοντέλο για την PNOĒ που συνδύασε και αξιοποίησε δεδομένα 1st-party μέσω μιας σειράς διασυνδέσεων μεταξύ του CRM της PNOĒ (Hubspot), του Google Tag Manager, του Zapier και της πλατφόρμας του Facebook. Βασισμένες σε αυτό το μοντέλο, οι καμπάνιες στην πλατφόρμα του Facebook λειτούργησαν αποκλειστικά με μεθόδους που βασίζονται σε 1st-party Data, χωρίς τη χρήση cookies, επιτυγχάνοντας χαμηλό CPA και υψηλής ποιότητας leads.
Βραβεία INDIE 2022
Η AdOps υλοποίησε μια στρατηγική για την Revma Online για να βελτιώσει την απόδοσή των online καμπανιών το τελευταίο τρίμηνο του 2021, διατηρώντας παράλληλα σταθερή μηνιαία δαπάνη. Μέσω ανάλυσης κοινού, στοχεύσαμε συγκεκριμένες ομάδες- στόχους με προσαρμοσμένο περιεχόμενο για να επιτύχουμε σημαντική μείωση του CPA (Κόστος Απόκτησης).
Το Performance Marketing είναι ο όρος που χρησιμοποιείται στη διαδικτυακή διαφήμιση για καμπάνιες που έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα και οι διαφημιζόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν κάθε ενέργεια που προκύπτει από τις διαφημίσεις τους, όπως κλικ, φόρμες leads, πωλήσεις, έσοδα, ROI κ.λπ. Αυτό που είναι, όμως, πιο σημαντικό και διαφοροποιεί το Performance Marketing από την παραδοσιακή διαφήμιση είναι ότι οι δαπάνες προκύπτουν μόνο όταν και αν αυτές οι ενέργειες εκπληρωθούν.
Μερικοί από τους Πελάτες μας.
Συχνές Ερωτήσεις
Οι επιχειρήσεις μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο μέσω της Αναζήτησης στη Google, του YouTube και άλλων ιστοσελίδων χρησιμοποιώντας τα Google Ads. Τα Google Ads δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να επιλέγουν συγκεκριμένους στόχους για τις διαφημίσεις τους, όπως η αύξηση των τηλεφωνικών κλήσεων ή των επισκέψεων στον ιστότοπο. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσαρμόσουν τους προϋπολογισμούς και την στόχευσή τους, καθώς και να ξεκινήσουν και να σταματήσουν τις διαφημίσεις τους όποτε θέλουν, δημιουργώντας έναν λογαριασμό Google Ads.